Proceso selectivo para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición por quenda libre, dunha (1) praza de albanel, persoal laboral, pertencente ao Grupo IV, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público do Concello de Sada para 2023 (BOP núm. 85, do 05-05-2023) en todo aquelo que non estea previsto nas Bases xerais dos procesos selectivos para o desenvolvemento da Oferta de Emprego Público para o Concello de Sada do ano 2023.
A Concellería de Cultura programa un obradoiro de vestiarios y complementos modernistas para a veciñanza de Sada
A convocatoria ten por obxecto a creación dunha nova bolsa de emprego temporal para persoal funcionario interino da Escala de Administración Xeral Subescala Auxiliar (grupo C/subgrupo C2) e sbstituirá, cando se aprobe, á aprobada para o tipo de posto polo Resolución de Alcaldía núm.1608/2020, do 3 de agosto
As presentes bases específicas teñen por obxecto a regulación dos aspectos particulares do proceso selectivo para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición por quenda libre, dunha (1) praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Auxiliar, pertencente ao Grupo C, subgrupo C2 de clasificacións, reservada a persoas con discapacidade, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público do Concello de Sada para 2019 (BOP núm. 101, do 30-5-2019)
A Deputación da Coruña, dentro da súa programación deportiva para o ano 2023, pon en marcha un ano máis os campamentos deportivos deste verán, estes campamentos están destinados a 400 nenos/as empadroados/as nun concello da provincia da Coruña, nacidos entre o 1 de xaneiro do 2009 e o 31 de decembro de 2014
O Servizo Municipal de Deportes abre o prazo de pago dos abonos da piscina municipal. O pago realizarase a través da Oficina Virtual Tributaria do Concello de Sada. Ademáis no control de acceso á piscina informarase e axudarase ás personas que o necesiten na na realización do trámite.
Proposta do Concelleiro de Cultura, Comercio e Turismo, de data 02.05.2023, na que solicita a aprobación dunha ampliación temporal dos horarios xerais de peche para os establecementos de hostalaría e lecer do termo municipal, con motivo da celebración do Festival 8chéntame Sada, para potenciar o posible efecto positivo que a congregación de público pode ter sobre a actividade económica no ámbito local.
Estas bases específicas teñen por obxecto a regulación dos aspectos particulares do proceso de selección para a formación dunha bolsa de emprego de interinos para cubrir prazas vacantes de persoal funcionario ou calquera das situacións contempladas no art. 10 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, ou contratacións temporais de carácter laboral do art. 15 do Real Decreto Lexislativo 2/2015, do 23 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto dos Traballadores, así coma para substitucións por vacacións ou permisos do persoal psicólogo, da escala de administración especial, subescala técnica, en todo aquelo que non estea previsto nas “BASES XERAIS PARA ELABORAR BOLSAS DE EMPREGO CON CARÁCTER INTERINO PARA POSTOS DE PERSOAL FUNCIONARIO E LABORAL DO CONCELLO DURANTE O 2023”, aprobadas por Resolución de Alcaldía de data 15 de marzo de 2023. (BOP núm.57, do 23-03-2023).
Desde o 24 de abril ás 12:00 horas está aberta a piscina e a sala fitness do complexo deportivo municipal en xornadas de portas abertas.
250 escolares do CEIP "Sada e Contonos" e Mosteirón así como dos institutos Isaac Díaz Pardo e Mosteirón participarán nesta xornada que terá lugar no Paseo Marítimo entre as 10:30 e as 13:00 hora do próximo mércores
A Federación Galega pola Cultura Marítima e Fluvial (Culturmar) prevé reunir máis dun cento de embarcacións e case un milleiro de tripulantes na vila coruñesa, onde ofrecerá un variado programa cultural
A concellaría de Educación, xestionada por Sergio García celebrará o vindeiro sábado 22 de abril o Día do Libro 20123 con actividades de lecer adicadas á literatura.