Subvenciones culturales

Subvenciones a entidades para la organización de actividades culturales y a entidades para la promoción de festejos patronales y parroquiales.

 


 

Actualidade

El Foro de la Juventud acuerda la creación de un c...anal de comunicación entre el alumnado de los IES y la concejalía de Participación

25 / ENE / 2022

La Concejalía de Participación Ciudadana programó encuentros entre los adolescentes sadenses para identificar los temas del municipio que mas les interesan y promover la reflexión colectiva.

COMPARTIR EN:

El Pleno de la Corporación exige la inclusión de ...un nuevo centro de salud para Sada en el Plan de Infraestructuras Sanitarias de Atención Primaria.

10 / ENE / 2022

El alcalde de Sada solicita formalmente una entrevista con el presidente de la Xunta de Galicia para poder tratar y concretar, a la mayor brevedad posible, los acuerdos precisos para trasladar el centro de salud a la parcela dotacional recogida en el Plan General de Ordenación Municipal.

COMPARTIR EN:

RECEPCIÓN DE LOS REYES MAGOS 2022

03 / ENE / 2022

Por mor da situación sanitaria actual e seguindo as recomendacións da Xunta de Galicia, o Concello organiza unha recepción alternativa en lugar da habitual cabalgata.

COMPARTIR EN:

Sada licita las actividades sociales para mayores ...de 55 años y las actividades saludables en las parroquias

15 / DEC / 2021

La concejalía de Bienestar Social e Igualdad programará las actividades de de gimnasia terapéutica, yoga, tai-chi, reforzó de la memoria, pintura y restauración por su parte a concejalía de Promoción de la Salud programará pilares, yoga y zumba en las casas del pueblo

COMPARTIR EN:

NAVIDAD SADA 2021

06 / DEC / 2021

A Concellería de Cultura programa numerosos actos na época de Nadal para disfrute de toda a familia

COMPARTIR EN:

SADA CONVOCA SUBVENCIONES A ENTIDADES PARA LA ORGA...NIZACIÓN DE ACTIVIDADES CULTURALES

03 / DEC / 2021

Esta convocatoria ten por obxecto establecer o procedemento e criterios para a concesión de subvencións no ámbito do termo municipal de Sada nas materias de “Organización de actividades culturais de interese xeral”, en réxime de concorrencia competitiva e de acordo cos principios de obxectividade, igualdade de concorrencia e publicidade. O Concello de Sada pretende así achegar unha axuda ás entidades culturais municipais sen ánimo de lucro para fomentar a actividade no eido da cultura e facilitar que o tecido asociativo acade os obxectivos de interese xeral que lles son propios. Deste xeito, o Concello exerce as súas competencias no fomento da participación activa da cidadanía, avanza na democratización do acceso da sociedade á cultura e facilita a creación e produción cultural a nivel local.

COMPARTIR EN:

VI Carrera Nocturna de Sada

03 / DEC / 2021

El 17 de diciembre Sada celebrará la Carrera Nocturna Benéfica (Cruz Roja/Caritas Sada) organizada por el Club Atletismo Sada y el Concello de Sada

COMPARTIR EN:

Sada conmemora el centenario de Carmen Arias de Ca...stro “Mimina”

03 / DEC / 2021

O Concello de Sada conmemora o centenario de Carmen Arias de Castro, “Mimina”, a través dunha exposición sobre a súa vida e obra.

COMPARTIR EN:

Sada diseña su nueva web de Turismo

03 / DEC / 2021

O novo portal web realizarase merced a unha axuda ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo do Galp Golfo Ártabro Sur

COMPARTIR EN:

Campaña de promoción de la hostelería de Sada

29 / NOV / 2021

La Concejalía, de Promoción Económica, Turismo y empleo, realizará una micro campaña en instagram, para promocionar y darle visibilidad a los establecimientos hosteleros e incentivar el consumo en la villa.

COMPARTIR EN:

CABALGATA DE REYES SADA 2022

29 / NOV / 2021

La Concejalía de Cultura abre la participación en la Cabalgata de Reyes 2022 de las niñas y niños que quieran participar como figurantes acompañando a sus majestades los Reyes Magos de Oriente, en su recorrido por las calles sadenses.

COMPARTIR EN:

FOTOGRAFÍAS GANADORAS CONCURSO 12 MESES EN SADA

26 / NOV / 2021

O Concello de Sada, a través da Concellería de Participación Cidadá, convocou á cidadanía ao concurso fotográfico “12 meses en Sada”  para que enviasen instantáneas en cor de Sada que serán incluidas no calendario que distribue o concello que se edita todos os anos no mes de decembro.

COMPARTIR EN:

VER MÁIS NOVAS