Educación presupuesta el patio cubierto de Sada y Contornos en 90.000 euros

25 / OUT / 2016

Educación presupuesta el patio cubierto de Sada y Contornos en 90.000 euros

- La concejala de Educación, la socialista Raquel Bolaño, señala que aunque “é notorio que o importe do investimento supera nunha porcentaxe elevada as cifras que manexaba e que fixera públicas o anterior goberno unha vez se comprometeu coa Xunta a facelo, a realidade das necesidades así como as medidas de seguridade pertinentes nos levan a facer un maior esforzo inversor, unha vez a Xunta non o asumiu na obra de ampliación do centro”.

Sada 25 octubre 2016.

Algo tan básico como poder hacer deporte bajo cubierto es lo que llevan reclamando los alumnos del colegio Sada y sus Contornos, y aún en el último pleno infantil celebrado este año se lo recordaron al regidor como una de sus demandas. Ahora, el proyecto para conseguirlo ya está finalizado, pero su ejecución queda pendiente de que la Xunta dé el visto bueno al Plan Xeral de Ordenación Municipal, que le fue remitido tras su aprobación por el pleno en marzo.

"O compromiso coa comunidade escolar do CEIP Sada y sus Contornos é férreo neste asunto, o patio cuberto é unha necesidade imperante. O compromiso do Concello e da Concellaría de Educación, que dirixo, respecto desta necesidade, é claro e rotundo», remarca la concejala Raquel Bolaño, tras explicar que además de contar con el proyecto redactado «existe unha partida económica na área de educación establecida nos orzamentos para adxudicar a obra tan pronto o documento do PXOM nolo permita".

El coste de los trabajos, que tienen un plazo de ejecución de tres meses, es de 89.972,99 euros y, explica Bolaño, "resolve a cuestión fundamental dun lugar cuberto onde o alumnado poda desenvolver a materia de Educación Física, así como cuestións de accesibilidade e de seguridade". En este sentido, el proyecto contempla también que la rampa exterior de acceso al edificio principal debe ser demolida al no cumplir la norma en materia de accesibilidad y se debe realizar una nueva, y también inlcuye abrir en el patio una puerta de emergencia.

La concejala de Educación puntualiza que aunque "é notorio que o importe do investimento supera nunha porcentaxe elevada as cifras que manexaba e que fixera públicas o anterior goberno unha vez se comprometeu coa Xunta a facelo, a realidade das necesidades así como as medidas de seguridade pertinentes nos levan a facer un maior esforzo inversor, unha vez a Xunta non o asumiu na obra de ampliación do centro".

La cubierta se sitúa sobre el actual patio, situado junto al edificio anexo al principal, que se diseñó en el 2013 debido a la demanda existente y que acoge las aulas de preescolar.

Arquivado en